Kontakt oss

Sharp Web Office

Sharp Web Office er en skybasert tjeneste som er helt integrert med våre kassasystemer. Du velger selv hvilke moduler som er relevante for akkurat din virksomhet, og kan dermed skreddersy din egen backoffice-løsning tilpasset akkurat dine behov.

Når du har valgt de modulene som passer deg, får du enkelt tilgang til dataene dine uansett hvor du er og når du måtte trenge dem. Dermed får du god oversikt og kontroll over hele virksomheten din.

Hvordan vil du sette opp et backoffice-system? Lær mer om de ulike modulene våre nedenfor. 

De ulike modulene i Sharp Web Office

  • Statistikk

    Med denne modulen får du en enkel oversikt over all salgsstatistikk fra butikken. Uansett om du har én eller flere butikker vil statistikkmodulen hjelpe deg å se hva som er lønnsomt og hvilke artikler som eventuelt ikke er lønnsomme eller selger i langsommere takt. Statistikkmodulen hjelper deg å planlegge bemanning og også å sikre et sunt og effektivt lagernivå.

    I statistikkmodulen kan du også lage en enkel oversikt der du kan legge inn nøkkeltall som er relevante for akkurat din virksomhet. Selvfølgelig kan du stille inn brukerrettighetsnivåer slik at ikke all statistikk blir tilgjengelig for alle.

  • Logistikk

    Logistikkmodulen hjelper deg å generere plukklister automatisk i stedet for at du manuelt skal holde orden på hvilke varer som finnes i butikken og hvilke som bør fylles på. Du skaffer deg bedre oversikt og får kontroll på virksomheten. Du kan arbeide mer effektivt og sparer både tid og ressurser.

    Denne modulen passer perfekt for deg som arbeider innenfor detaljhandelen eller andre artikkelintensive virksomheter.

  • Registerpleie

    Registerpleiemodulen er vår bredeste og mest brukte modul. Du får en bred oversikt og mulighet til å påvirke virksomheten direkte. Du får full kontroll over det du selger, ser hvilke artikler som selger mye og hvilke som selger mindre, samt hva som er mest lønnsomt.

    Registerpleiemodulen hjelper deg derfor å ta forretningskritiske beslutninger i virksomheten. Du kan enkelt sette i gang kampanjer eller rabatter eller endre plasseringen av et bestemt produkt i butikken hvis du merker at det ikke selger så godt.

    Etterspørselen etter produkter endres ofte avhengig av sesong, tid på året, høytider aller andre eksterne faktorer. Med registerpleie kan du se trender i salget og hente frem salgstallene for en bestemt periode. Dermed kan du optimalisere tilbudet og prisene og ganske enkelt sette riktig pris for riktig tidspunkt.

    Du får også en tydelig oversikt over gavekort. Du ser virksomhetens gjeldende saldo og når gavekort går ut, og kan dermed frigjøre en inntekt. Du kan også se hvor og til hvem du har solgt gavekort, samt hva gavekortet er brukt til.

    Ved hjelp av den økte kontrollen hjelper registerpleiemodulen deg å planlegge for innkjøp og ta strategiske beslutninger som bidrar til økt lønnsomhet.

  • Bookingkalender

    Bruker du mye tid på å administrere timebestillinger i virksomheten? Ved hjelp av bookingkalenderen kan kundene dine selv se ledige timer og bestille den ønskede behandlingen på nettet når vi integrerer den med dine egne nettsider.

    Er dere flere behandlere kan kunden selv velge hvilken person han/hun vil gå til eller se hvilke behandlinger som er ledige.

    Med denne løsningen kan kundene selv velge når de vil bestille time, og er ikke avhengige av dine åpningstider. Systemet sender en påminnelse via SMS eller e-post til kunden før bestilt time – ikke bare er det en hyggelig mottakelse, det minimerer også risikoen for at kunden glemmer den bestilte timen.

  • Kundeklubb

    Med kundeklubbmobilen får du kontroll over kundenes kjøpevaner. Du ser hva de kjøper og når de kjøper det. Det gjør at du kan kjøre målrettede kampanjer og være sikker på at riktig tilbud når riktig målgruppe til riktig tidspunkt. Litt som et CRM-system.

    Du kan også kommunisere med kundene dine direkte fra systemet ved hjelp av kundeklubbmodulen, uansett hvor du er. Du skriver raskt og enkelt en e-postutsendelse til kundene dine, for eksempel en kampanje eller nyhetsbrev som du enten sender ut direkte eller forprogrammerer til utsending på et bestemt tidspunkt i systemet.

    Hvis du har flere butikker, for eksempel en kjede, kan du lage standardmaler i systemet slik at alle butikkene bruker samme mal. Utsendelsene er mobiltilpasset slik at de ser like bra ut på smarttelefoner og nettbrett som på datamaskinen.

    I kundeklubbmodulen kan du registrere kundenes unike interesser for ulike varegrupper, noe som gjør at du både får bedre treffsikkerhet i kommunikasjonen med kunden, og gir mulighet for mer relevant mottakelse av kunden i butikken.

  • Kommisjon

    Arbeider du med en leverandør som tilbyr returprovisjon eller godtgjørelser basert på salgsvolum? Med denne modulen kan du sortere og automatisere beregninger per leverandør og produkt. Det gir deg et grunnlag som du lett kan bruke til å få den godtgjørelsen du skal ha.

    Hvis du har flere butikker, for eksempel en kjede, kan du enkelt skille ut hvor salget har foregått, slik at du får et mer rettferdig resultat.